Re: Zmiana dysku - czy konieczna reinstalacja systemu?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 00:08:36 MET DST

Użytkownik "defekt" <jarcat@BEZSPAMOWANIAwp.pl> napisał w wiadomości
news:f3910n$4bd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
> byłem zmuszony do zmiany w biurze "na szybko" jednego komputera ponieważ
> spaliła się płyta gł. i procesor
> na szczeście dysk został nietknięty (ufff, moje dane!)
> wszystko zrobiłem na szybko bez reinstalacji systemu, konkretnie win98se
> bo nie mam wszystkich programów na których pracuję żeby od zera je
> zainstalować
> po prostu włożyłem nowe części oprócz dysku i uruchomiłem kompa, a on
> wszystkie Plug&Play poinstalował sam, reszte doinstalowałem recznie.. i
> [...]

Hm, moim zdaniem zabrałeś się do tego w niewłaściwej kolejności. Ja bym 1)
skopiował stary dysk na nowy na innym komputerze, 2) włożył dysk do nowego
kompa i uruchomiil go, 3) dodał brakujące strerowniki do nowej płyty i co
tam jeszcze masz.
Zachowałbyś wszystkie stare programy i wszystko co chcesz.