Zmiana dysku - czy konieczna reinstalacja systemu?

Autor: defekt <jarcat_at_BEZSPAMOWANIAwp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 12:10:56 MET DST

witam
byłem zmuszony do zmiany w biurze "na szybko" jednego komputera ponieważ
spaliła się płyta gł. i procesor
na szczeście dysk został nietknięty (ufff, moje dane!)
wszystko zrobiłem na szybko bez reinstalacji systemu, konkretnie win98se
bo nie mam wszystkich programów na których pracuję żeby od zera je
zainstalować
po prostu włożyłem nowe części oprócz dysku i uruchomiłem kompa, a on
wszystkie Plug&Play poinstalował sam, reszte doinstalowałem recznie.. i
chodzi jak burza w porównaniu ze starym gratem (dobrze że się spalił ;) )
tylko chciałbym jeszcze przełożyć dysk bo ten co tam jest teraz jest na
ATA33 a mam nowy na ATA100
i mam taki pomysł żeby skopiować po prostu całość jednego dysku na drugi i
normalnie uruchomić
czy to będzie działać?
zrobić to recznie pod winem skopiować wszystko czy jakimś programem?
żeby nie pominać jakiś ukrytych startowych plików itp.?
jak pisałem reinstalacja systemu na razie odpada bo nie ma mojego
informatyka od softwaru przez 3 miesięce, a jak już mam też nowy dysk to
niech chodzi pełną parą :)

pozdrawiam