Re: [HELP] Co zrobić jak obudowa kopie ??

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 19:06:50 MET DST

Filip Drunkenstein napisał(a):
> Porządny miernik musisz waść mieć...

Miernik robi to co do niego należy - mierzy. Odchylenia sa - im większe
napięcie tym większe - około 1- 3V przy 230V w gniazdku (waha sie).
Ogólnie robiłem to w celach pomiarów ogólnych.

> Szczerze się przynam, że nie wiem nawet jak zmierzyć napięcie na obudowie
> (miernik do obudowy i ?czego?),

Uziomu :) W moim wydaniu były grzejniki stalowe z instlacja miedziana
podłaczone do gazowej rurki która robiła za uziom. Wiem bardzo
niebezpieczne ale nie było niczego innego. :)

  ale jeżeli się dowiem, to z chęcią wynik
> pomiary przedstawię (parę blaszaków w domciu stoi)

Zmierz :) generalnie będziesz miał napięcie 110V. Przy wyższych możliwe
ze zasilacz tandetny :)
U mnie Feel2 dawał 110V u koleżanki Codegen 1200V. Skala była dobra bo
porównywałem wz tym o było w gniazdku.