Re: [HELP] Co zrobić jak obudowa kopie ??

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 17:39:52 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f39cqd$c39$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Gniazdko wtedy ma uziemieni kiedy kable w nim są poprawnie podłacozne do
> działających instalacji.
No racja. Gnazko z uziemieniem to nie to samo co gniazdko z bolcem. O to mi
chodziło.
> Btw,czy na obudowie może być 1200V? U mnie jest 110V ale u koleżanki 1200V
Porządny miernik musisz waść mieć...
Szczerze się przynam, że nie wiem nawet jak zmierzyć napięcie na obudowie
(miernik do obudowy i ?czego?), ale jeżeli się dowiem, to z chęcią wynik
pomiary przedstawię (parę blaszaków w domciu stoi)

--
Pozdrawiam, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego