Re: UPS + akumulator żelowy

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 10:21:57 MET DST

MadMan pisze:

> Ja mam APC Smart 700, też kupiony na Allegro jako używany, i działa
> ładnie.

> Pół roku jak na używkę to sporo, jeśli przez ten czas się nie zepsuje to
> będzie działał. Powtórzę też to co komuś już tu napisałem - lepiej kupić
> czarnego APC (jak ten w linku), bo są nowsze - białe produkowano do roku
> 2000 chyba.

Tak ja mam biały.
I dlatego pomyślałem, że kupię nowszy i z większym zapasem mocy no iżeby
dłużej komputer podtrzymał.

> Raczej nie. 1x18Ah to tylko 2x więcej niż ja mam, więc godzina byłaby
> bardziej prawdopodobna.
> Poza tym coś wątpię, że ten UPS podtrzyma ksero - tego typu urządzenia
> mają bardzo duży pobór mocy przy nagrzewaniu (np. drukarek laserowych
> nie należy podłączać do UPSów, a ksero działa mniej-więcej tak samo jak
> laser).

No chyba, że te urządzenia były podłączone ale nie używane :)

Zastanawia mnie jedna rzecz jeszcze.
Czy te czarne nowsze modele mają może możliwość wyłączenia dźwiękowego
sygnału podczas pracy z baterii ?
Bo mój biały nie miał takiej możliwości a mnie to denerwowało więc
rozkręciłem i odlutowałem ten bzyczek.

Bo załóżmy takie godzinne dzwonienie trochę by mnie denerwowało.

--
pozdrawiam
tomek