Re: pytanie na granicy hard i software :)

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 01:20:55 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f34t6m$r3o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam dla was zadanie. ;) Laptop beznapędowy z podpiętym flopem zewnętrznym
> oraz USB bez opcji bootowania z niego. Dysk 2.2 GB z założoną partycją
> FAT32 ale bez systemu... Jak przerzucić instalkę systemu na partycję z
> PenDrive'a???
> Rozwiązania w stylu wyjmowania dysku i podpinania pod innego kompa
> wolałbym uniknąć - za dużo rozmontowywania. ;)

jesli masz karte sieciowa (wewnetrzna lub na PCMCIA), to mozna sprobowac
wystartowac z dyskietki klienta terminalowego (w trybie dosowym)... z
win2000 server takie cus mi dzialalo, nie wiem, jak z XP...
wtedy mozna przegrac sobie po sieci to co chcesz...
Ja tego uzywalem ostatnio ze 4-5 lat temu, ale dzialalo :)

Pozdrawiam
Michal