Re: panoramiczne LCD i pytania....

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 01:12:58 MET DST

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1180075367.774868.151470@k79g2000hse.googlegroups.com...
> szukam LCDka w rozsądnej cenie i stad pytanie czy monitory
> panoramiczne nadaja sie do pracy biurowej i ogolnie w systemie ?

mi sie wydaje, ze panorama jest nawet lepsza w pracy biurowej niz klasyczny
4:3
Np. trzypanelowy wyglad MS outlooka (3 pionowe panele), lepiej (wydajniej)
dzialaja z panorama.
Wygodniejsza jest praca z Excelem, czy z przegladarka internetowa
(szczegolnie, jesli ktos nie lubi IE w pelnym ekranie)... To samo praca z
kazdym programem, w ktorym mamy duza ilosc toolbarow, wewnetrznych okien czy
jakichs innych podrecznych rzeczy...

Pozdrawiam
Michal