Re: ocena zestawu - do zrzygania ;)

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 06:52:38 MET DST

On 24 Maj, 22:08, Maciej Max Browarczyk <mac...@wiedzmin.org> wrote:
> On Thu, 24 May 2007, kj_s wrote:
>
> [cut]

> Nie do konca, poruszony wypowiedzia jednego z grupowiczow jakoby C2D bylo
> "be" poczytalem o tym nowym procu Phenoma. Owszem, AM2 bedzie kompatybilne
> z AM2+ ale HyperTransport bedzie nizszy i jakies tam funkcje beda obciete,
> wiec to tak nie do konca.
>
> ps. imho nie ma "rozwojowych" platform.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Maciek

Ja bym nawet powiedział, że w ogóle platform nie ma.

Procesory 65nm K10 (jak na razie cztery rdzenie, HT-3, dzielony L3,
kontroler DDR2-3) czyli pierwsze AM3 będą kompatybilne z AM2, bez
aktywnego HT-3 i obsługi DDR3 oczywiście. Uprościłem, bo chodzi o to
że:
powtórzę - procesory AM3 będą wstecznie kompatybilne (co niektórzy
bez sensu mylą z identyczne) z płytami AM2.
Czytając wiadomości z naszych portali o gniazdach AM zacząłem
podejrzewać, że szanowni redaktorzy nie znają angielskiego albo biorą
z drugiej strony, bo chaos informacyjny na ten temat jest niespotykany
pomimo jednoznacznych oświadczeń AMD od 2006 roku.
Warto poczytac u źródła.