Re: Wybór nagrywarki DVD.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 00:53:29 MET DST

neelix wrote:
> Wyczyściłem nagrywarkę, ale tych używanych emteców dalej nie nagrywa.

A ja kupiłem Samsunga... nie wypalałem jeszcze LS, nie mam płytek.
Za to nagrywałem i kasowałem kilka razy cdrw i dvdrw, bez problemów.
Odczyt płytek bez problemów, cicho i szybko. Pozostało mi jeszcze
przetestowanie nowego emteca, czy się skopie tak samo jak na liteonie.

A LiteOna otworzyłem, urządzenie jest w środku czyściutkie, zero
kurzu. Roztopiła się gumowa naklejka na podstawce i do tego się
płyty przyklejały...

No i okazało się, że jak trzeba kupić coś na od ręki, to wybór jest
marny, głównie LiteOny, LG mało, Samsungów mało, Asusów w ogóle...

--
Pozdrawiam
  __