Re: Dziwne zachowanie dysku

Autor: HawkEye <HawkEye_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 22:31:12 MET DST

> Pytanie -- jaki.
Moze nie jakis super,ale tez nie jakis LIDL'owaty-byl wymieniany na szybko i
w calym miescie byl jedyny z tzw. "lepszych" Aktualnie jest to ModeCom FEEL
400W
> ...Jedynym elementem
> który może dawać takie objawy poza samym dyskiem (błąd
> w firmware?) jest zasilacz właśnie.

Moze i to zasilacz, ale ja w to szczerze watpie, bo zaznaczam-na innych
zasilaczach wrecz w kompach biedronkowych sie to nie zdazalo. Jak juz ktos
tu wczesniej napisal-to pewnie problem z glowica w dysku.Moze w innych
kompach tego nie zauwazylem, bo po prostu za krotki czas dysk tam pracowal,
a ponoc objaw tego "brzdekania" jest po dluzszym czasie uzywania, co i ja
zaczynam potwierdzac, obserwujac dysk.

Pozdrawiam :)