Athereos AR5005G czy padła?

Autor: Marcin <marcinWYTNIJTO_at_marcin-wroblewski.com>
Data: Thu 24 May 2007 - 12:02:45 MET DST

Witam,

Posiadam laptopa ACER AWLMi o konfiguracji:
Turion 2GHZ
1.5GB RAM
120GB HDD
Chipset ATI XPRESS 1100
Karta sieciowa WIFI Athereos AR5005G
Do tej pory użytkowałem na nim systemy Windows XP PROF, oraz Linux MAndriva
2007. Na obu systemach połączenie do internetu było realizowane przez kartę
wifi która łączyła się z AP edimax EDS (czy coś takiego...) generalnie WPA2
(AES) działało bez problemu.

Wczoraj zainstalowałem (oryginalną) Windows Vista Premium 32bit i system widzi
kartę sieciową jako AR5005G, czyli niby ok, siec wifi jest wykrywana natomiast
gdy próbuję się do niej podłączyć to mi pisze, że "system widnows nie mógł się
podłączyć do sieci wifi", w logach jest napisane, że nieznany bład...

Co ciekawe jak podam zły klucz to mi pisze, złe hasło, natomiast jak podam
dobre to właśnie powyższy komunikat.

Może padła karta, mieliście kiedyś takie obiawy?

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
MW