Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie prosz

Autor: Michal k. <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 08:32:15 MET DST

> No właśnie. Ja musiałem po zakupie zmniejszyć jasność do 15. Ponieważ oczy
> nie wytrzymywały tego. No i straciłem sporą część kolorów. I jak to teraz
> pogodzić? Patrzeć sie w oślepiający monitor czy miec mniej kolorów jak
> prawie na matrycy TN?

ustawic odpowiednio / jasnosc / kontrast , w fujitsu siemens p19-2 mam
jeszcze cos takiego
jak poziom czerni... przy skreceniu jasnosci na 10 nie zauwazam "braku
kolorow"

w pracowej iliyamie H511S jest taki tryb econo-gamma i tez toto z
powodzeniem stosuje
do pracy z kolorom (przygotowanie zdjec do druku w kolorowych magazynach)