Re: Zestaw do Photoshopa - pomóżcie proszę

Autor: TWerek <twerek_at_vp.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 12:07:54 MET DST

Osadnik wrote:

> No właśnie. Ja musiałem po zakupie zmniejszyć jasność do 15. Ponieważ
> oczy nie wytrzymywały tego. No i straciłem sporą część kolorów. I jak to
> teraz pogodzić? Patrzeć sie w oślepiający monitor czy miec mniej kolorów
> jak prawie na matrycy TN?

Spróbuj pogrzebać w ustawieniach karty graficznej. Np. przy kiepskich
TN'kach z małym zakresem sprzętowej regulacji jasności (w notebookach)
kombinacje z krzywą Gamma w sterownikach dają efekt poprawy
widoczności/nasycenia barw bez jednoczesnego "oślepiania" przez wysoki
poziom "brightness". Niestety nie zawsze można to praktykować - przy
pracy biurowej jak najbardziej, ale już przy obróbce grafiki to słabo
(bo potem można się "lekko zdziwić" co do np. wyglądu efektu końcowego
na wydruku).

Ogólnie - trzeba wytrzymać, przynajmniej do czasu potanienia matryc z
podświetleniem LED ;-)

Pozdrawiam

--
"People say that if you play Microsoft CD's backwards, you hear satanic
things, but that's nothing, because if you play them forwards, it