Przejściówka LPT -> USB

Autor: theStachoo <1_at_2.3>
Data: Wed 23 May 2007 - 21:56:18 MET DST

Witam!

Mam stara dobra drukarkę HP LaserJet 1100, na kablu LPT. Kupiłem do tego
przejściówkę LPT -> USB, bo w laptopie nie mam niestety gniazda LPT no i
nie działa. Po włożeniu kabla (nie ma znaczenia czy jest podłaczony do
drukarki czy nie) pojawia się odgłos że znaleziono nowy sprzęt, na
chwilke pojawia się ikonka, po czym zaraz znika. Nie wykrywa
automatycznie drukarki. Próbowałem ustawić wszystko recznie ale tez nie
działa, znaczy nie drukuje. Macie jakieś pomysły? Dodam, że drukarka
sprawna i po podłaczeniu do kompa stacjonarnego wszystko działa.

--
TheStachoo