specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 15:28:09 MET DST

Zgodnie ze specyfikacja ATX
(http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5Catx2_2.pdf) to miejsce gdzie
znajduja sie zlacza PS/2, VGA,sluchawek i innych nazywa sie "accessible
connector IO area".

Nie znalazlem tam informacji ze producent plyty ma dolaczac taka blache z
otworami ktora wklada sie w prostokatny otwor w obudowie aby gniazdka byly
dostepne przez otwory w tej blaszce.

Pytania:
-Czy taka blaszka jest zawsze w pudleku z nowa plyta?
-Czy zawsze pasuje w otwor w obudowie?

Pytania troche naiwne ale zalezy mi na informacji jak to wyglada w praktyce.
Buduje sobie obudowe z drewna i wszystko bede wykonywal sam a chce zeby i plyta
kupiona w przyszlosci mi do niej pasowala bez duzych przerobek.

--
lukasz Sczygiel