Re: PCI-E x4

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 13:52:25 MET DST

Michał wrote:

> Bo cały czas brakuje dźwiękówek i tunerów TV na PCI-E a stare, potrzebne

Co do dźwięku to 95% wystarcza zintegrowana ihda. Audiofile puszczają sobie
kabelek optyczny lub spdif i też leją na karty. Praktycznie został tylko SB
ale tego ze sprzętowym dźwiękiem i tak nie zrobią na PCI-E bo Vista zabiła
sprzetowy dźwięk.

tunery na PCI-E są, lecz tylko do cyfrowej TV sat i naziemnej. Choć
widziałem jedną hybrydę analogowo-cyfrową z 2ma tunerami.

Zbyszek