Re: PCI-E x4

Autor: Kserkses <kserkses_at_amorki.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 13:54:58 MET DST

Użytkownik Michał napisał:

> Bo cały czas brakuje dźwiękówek i tunerów TV na PCI-E

Pewnie zaczna sie pojawiac, gdy wiekkszosc ludzi wymieni sprzet na taki,
co beda nowe gniazda.

Z reszta mnie to nie dziwi - koszt produkcji 2 typow tej samej karty
jest wiekszy niz jednego typu. A dlaczego ktos mialby dokladac. A
produkcja tylko nowego typu? Tez nieekonomivczna - mniej ludzi kupi...

> a stare, potrzebne
> złącza PCI są bezsensownie zazwyczaj rozmieszczane (pod chłodzeniem
> karty graficznej).

Ano.

> Za to większość średniej a nawet budżetowej klasy
> płyt głównych ma z 10-12 złącz SATA mimo, iż mało który user ma więcej
> niż 1 HDD...

Eee, to akurat fajne jest :)

Mam 4 czerwone (master) i 2 czarne (data)... 2 juz wykorzystane, trzecie
niebawem :)

Dobra, to przy okazji, moze mi ktos wytlumaczy, jak sie robi RAID5 z (4
dysków) skoro na plycie jest tylko jedno gniazdo SATA RAID. Bo nei kumam
calkowicie...

--
Kserkses
           Do krwi ostatniej kropli z żył, bronić będziemy ducha,