Re: Radeon9800Pro - podłączenie zasilania

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 23 May 2007 - 09:16:41 MET DST

Osobnik posiadający mail mbien@uw.edu.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> taka sama wiec nie powinno byc specjalnego problemu.
> Przy pradozernosci R9800PRO (mialem R9800PRO DDR2 256MB na
> referencyjnej plytce Sapphire, co ciekawe tez z zanizonym taktowaniem
> pewnie przez ogromne zapotrzebowanie na prad GPU i samej grzejacej sie
> bardzo pamieci DDR2 w starej technologii) prad z molexa/malego zlacza
> nie jest taki wielki. Pamietaj ze sporo idzie tez przez AGP. W
> wiekszosci konstrukcji chodzilo raczej o to, ze w standardowym
> zasilaczu jest wiecej molexow niz malych zlacz. Tych ostatnich (poza
> zasilaniem flopa) moze byc 1 albo i wcale.

Ano pewnie ze sie ciesze. Spalenie karty oznaczałoby wlasciwie zmiane
komputera, bo juz bym raczej karty na AGP nie kupował.
A co do pradu - ja nie sugerowałem, ze jest jakis wielki. Wielkosc pradu
szacuje tylko po efektach, czyli po tym brazowym kolorku, jaki pojawił sie
na wtyczce :))
Teraz, tak jak sugerujesz, podlaczyłem inaczej wtyczki i wydaje sie zej est
ok.
A co do kabli to owszem, sa takie same, ale juz piny w molexie sa jednak
duzo grubsze.

> W ogromnej wiekszosci mala wtyczke i czarny radiator mialy
> wlasnie
> R9800SE, ale kart z rodziny R9800 bylo tyle, z enie mozna wykluczyc
> specyficznego PCB dla R9800 PRO. Wspomnialem juz o MSI R9800 z mala
> wtyczka, tu dodam chocby jeszcze All-in-Wondery R9800 PRO rowniez za
> mala wytczka, a tam trzeba bylo zasilac jeszcze calkiem niezle
> grzejacy sie tuner.

Mój Radek jest na czerwonym, wiec tu jest ok.
Przykład Radeonów wklejałem nawet w linku.
Nic to, dzieki za odpowiedz, twoje twierdzenie o tym ze R9800Pro pojawiały
sie równiez z małymi wtyczkami traktuje jako pewnik. Dzieki! :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.