Re: restart kompa-co jeszcze moge sprawdzic?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 04:12:40 MET DST

On 23 Maj, 01:19, cmich...@gmail.com wrote:
> Witam,
>
> dostalem komputer ktory czasem sie restartuje. nie zalezy to od
> dlugosci pracy. czesto reset wystepuje jak chce nagrac plyte - ale tez
> nie zawsze.
>
> napiecia pomierzylem - sa w normie, zasilacz 400Wat a w komputerze
> prawie nic nie ma [wszystko zint, celeron, tylko cdr-rom, fdd i 1x
> hdd],
> pamiec przetestowalem - bez zarzutu,
> system postawilem od nowa - w czasie instalacji ani razu sie nie
> zrestartowal sam,
> kondensatroki na plycie sa ok, zaden na pewno nie specznial, nie
> [...]

Pamięć pewnie sprawdziłeś. Reset przy zapuszczeniu nagrywarki
wskazywałby na zasilacz, ale 400W.
Kiedyś zrobiłem komputer i też się tak resetował, ale jak go wziąłem
do siebie to przestał. Okazało się, że skoki napięcia... Pisałem, ale
powtórze, że warto wyłączyć w XP automatyczny reset systemu po
zawieszeniu: z blue screena czasem się okazuje, że przyczyną nie jest
hardware, choć tak wygląda. Jeśli zasilacz ma osobno zasilane linie do
napędów, spróbuj je poprzestawiać by zrównoważyć obciążenie.