Re: PC - GPU - zasilanie - problem

Autor: TWerek <twerek_at_vp.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 02:14:00 MET DST

Budzik wrote:

> ja mam plyte na nforce2 + Athlona 2000. ZTCP ten zestaw bierze napiecie
> glownie z 5V.

Nie wiem co masz za płytę - ale te NF2 co ja widywałem (a nawet
miewałem) to pobierały już wiecej prądu z 12V (AFAIR miały taki
dodatkowy "kwadracik zasilający" 4-pin).

--
"People say that if you play Microsoft CD's backwards, you hear satanic
things, but that's nothing, because if you play them forwards, it