Re: PC - GPU - zasilanie - problem

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 22 May 2007 - 10:39:02 MET DST

Osobnik posiadający mail leszek60.wytnij@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Wszystko się kiedyś kończy.

niestety... :(

> Jak masz smykałkę do elektroniki to możesz
> rozebrać zasilacz i sprawdzić elektrolity (to najbardziej podejrzane).
> Przeczyściłbym jeszcze styki zasilania na karcie. Jak przydymiło
> molexa to i one nie są pewnie w dobrym stanie.

to zrobiłem na samym poczatku.

> Zasilacz tej mocy co
> miałeś powinien spokojnie wystarczać. Chyba że to w miarę nowy
> zasilacz (nastawiony na główne obciążenie w gałęzi +12V)

wydaje mi sie ze to jest jeszcze zasilacz nastawiony na starsze procesory z
glownym obciazeniem na 5V - ale zeby miec pewnosc to musiałbym go wykrecic
bo niestety Chieftec tabliczke umiescił na gorze i nic nie widac bez
wyjecia zasilacza - nawet nazwy modelu...

> a Ty masz
> jeszcze jakąś płytę na starszym KT (nie pamiętam, która ostatnia
> zasilała procesor z +5V - chyba KT266).

ja mam plyte na nforce2 + Athlona 2000. ZTCP ten zestaw bierze napiecie
glownie z 5V.

> To w połączeniu z ostatnią
> kartę grafiki zasilaną głównie z +5V mogą powodować jego niedostatki.

ok, a kupujac nowy zasilacz moge wziac jakis powiedzmy 450 ale juz z dwiema
liniami 12V coby był przyszłosciowy w razie wymiany sprzetu, czy raczej
powinienem wymienic znów na taki, gdzie priorytet jest na 5V?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
Blaise Pascal