Problem z hasłem w laptopie Acer.

Autor: Bananos <losbananos_at_o2.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 20:24:32 MET DST

Witam serdecznie,
Otrzymałem do reinstalacji systemu laptop Acer Travelmate XXXX.
Hasło do laptopa było znane, wszedłem więc do BIOSu i usunąlem je - tzn
wpisalem stare i jako nowe puste.
I teraz caly czas wyswietlany jest monit z prosba o haslo,w dodatku ani
puste, ani stare nie dzialaja.
Domyslam sie,ze uprasza sie o haslo supervisora, ktore niestety nie jest nam
znane.
Czy moze jest inaczej? Dlaczego żąda hasła jesli zostalo usuniete?
Co teraz mozna z tym zrobic?
Hasła standardowe nie dzialaja (Bios Phoenix), wyguglałem, ze wyjecie
baterii CMOS tez tutaj nie pomoze.
Jakies sugestie?
Jesli pozostaje serwis, to ile taka nieprzyjemnosc(zdjecie hasla) moze
kosztowac (Warszawa) ?

Pozdrawiam