Re: Wymiana matrycy LCD a Notebooku

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 22 May 2007 - 20:27:33 MET DST

> Zapomniales dodac, ze sprzedaje je za cene calego laptpa.

skad ta pewnosc??
ja nieznam ceny tej matrycy wiec nie gdybam ile moze ona kosztowac.
poki co mialem okazje wymieniac jedna matryce uszkodzona z winy uzytkownika
i kosztowala jakies 20-25% ceny notebooka(zakup i wymiana w autoryzowanym
serwisie)

inna sprawa ze trzeba sie liczyc z tym iz matryca i plyta glowna to
najdrozsze podzespoly w notebooku i nie zawsze oplaca sie je wymieniac.
obecnie mam T40 z uszkodzona klawiatura(dziecko wyrwalo 4 klawisze) i plyta
glowna (zdolny uzytkownik niestety zajezdzil sprzet w 3 lata, wyglada jak by
go wrzucil pod ciezarowke a potem do blota:) wyrwane zlacze zasilajace,
polamane porty USB, uszkodzona grafika, w srodku piasek i inny syf. do tego
wypadalo by zmienic baterie i efekt jest taki ze pewnie notebook zostanie
zezlomowany bo nie bedzie sie go oplacalo naprawiac.

--
pzdr
piotrek