Re: Notebook Acer nie startuje

Autor: Embercadero <embercadero_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 18:44:33 MET DST

> Witam
> Mam problem z uruchomieniem notebooka Acer 291LMi,
> włącza się, dysk zaczyna pracować ale ekran pozostaje czarny,
> i komputer zamiera - pali się dioda od ładowania baterii,
> klawisz Fn powoduje że ściwci się "num lk", jak przytrzymam
> przycisk Power to normalnie następuje "twarde wyłączenie" i
> słychać dysk.
> Nie wiem z czego to wynika - mam wrażenie tak jakby wpadał
> od razu w hibernację z której nie umiem go podnieść.
> Może jest jakiś reset albo chociaż wskazówka co mogło się
> stać.

> [...]

Bez faktury mogę ci powiedzieć że na 99% padła płyta główna... Można gościa
otworzyć, poprawić kabelki itp ale szanse że pomoże są bliskie zeru.
Próbowałeś czy z wyjętą baterią jest tak samo? Ale na pewno jest tak samo.
Generalnie jak jest po gwarancji to nie liczyłbym na wiele, jak masz
wymieniać płytę główną to lepiej kup nowego laptopa.