Notebook Acer nie startuje

Autor: William de Mear <axamit_at__wytnij_to_go2.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 14:58:55 MET DST

Witam
Mam problem z uruchomieniem notebooka Acer 291LMi,
włącza się, dysk zaczyna pracować ale ekran pozostaje czarny,
i komputer zamiera - pali się dioda od ładowania baterii,
klawisz Fn powoduje że ściwci się "num lk", jak przytrzymam
przycisk Power to normalnie następuje "twarde wyłączenie" i
słychać dysk.
Nie wiem z czego to wynika - mam wrażenie tak jakby wpadał
od razu w hibernację z której nie umiem go podnieść.
Może jest jakiś reset albo chociaż wskazówka co mogło się
stać.

Ew. namiary na serwis pogwarancyjny Acer'a, tzn. taki który
napierw diagnozę przeprowadzi i nei weźmie i wystawi od razu
fakturę na 1500 zł.

pozdr.
ogrodnik