Re: Nagrywarka?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 04:32:16 MET DST

On 21 Maj, 17:03, Brovar <brovar_mis...@interia.pl> wrote:
> Witajcie,
>
> kolega poprosił mnie o radę w wyborze nagrywarki DVD. Po przejrzeniu
> ofert sklepów jestem w kropce... którą wybrać? W swoich komputerach mam
> Pioneer DVR-111 (bez "D") i LG GSA4163B (czy jakoś tak:P) i z obydwu
> jestem bardzo zadowolony... jednak ani jednej, ani drugiej nie udało mi
> się znaleźć w okolicznych sklepach.
>
> Co doradzić? Domyślam się, że jakieś Benq, NEC lub Pioneer, tylko który?
> Wszystkie są w podobnych cenach i o podobnych parametrach...
>
> Przejrzałem archiwum, jednak nie znalazłem nic konkretnego.

> [...]

Ośmielę się napisać, że nie ma różnicy. Necki mają podobno lepsze
mechanizmy i generalnie są trwalsze, ale za to korekcję kiepską i przy
podniszczonej płytce potrafią przysypiać. Plextory to podobno BYŁY
najlepsze nagrywarki. Samsungi są średnie we wszystkim, za to krótkie.
LG, Sony, Pionier to prawie to samo... a czasem dokładnie to samo po
inną firmą. Benq nie znam. O Ricochach mówią, że to szrot. Czasem
wychodzi naprawdę dobry napęd, ale to wiadomo dopiero potem.
I chyba mam rację, bo dawno jakoś nie widziałem, żeby ktoś się
wykłócał o wyższość posiadanego napędu.