Nagrywarka?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 17:03:53 MET DST

Witajcie,

kolega poprosił mnie o radę w wyborze nagrywarki DVD. Po przejrzeniu
ofert sklepów jestem w kropce... którą wybrać? W swoich komputerach mam
Pioneer DVR-111 (bez "D") i LG GSA4163B (czy jakoś tak:P) i z obydwu
jestem bardzo zadowolony... jednak ani jednej, ani drugiej nie udało mi
się znaleźć w okolicznych sklepach.

Co doradzić? Domyślam się, że jakieś Benq, NEC lub Pioneer, tylko który?
Wszystkie są w podobnych cenach i o podobnych parametrach...

Przejrzałem archiwum, jednak nie znalazłem nic konkretnego.

Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Brovar