Re: Skaner Microtek ScanMaker 6100

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 03:59:30 MET DST

On 21 Maj, 22:06, Grzegorz Kuczyński <gk180...@interia.pl> wrote:
> Witam
>
> Mam taki problem z wyżej wymienionym skanerem. Otóż wrócił z naprawy -
> nie radził sobie ze skanowaniem, skanował 1,2 zdjęcia po czym sie
> zacinał. Ale zostawmy historie. No więc wrócił, podobno zdrów. Podłączam
> go do komputera (przez kabel usb A-B, zasilanie oddzielnie) i zaczyna
> trzeszczeć, lampa chce sie ruszyć ale nie może , jakby była zablokowana.
> Wyskakuje komunikat że nie mógł rozpoznać urządzenia usb. Na innym
> komputerze pokazuje ze wykrył ale i tak nie działa.
> Ściągnąłem sterowniki z oficjalnej strony i zainstalowałem, nic nie
> [...]

Oprócz wady skanera przychodzi mi do głowy tylko to, że niektóre
skanery lubią dobre kable usb, tzn. krótkie i z filtrem (takim
zgrubieniem przy jednym lub obu końcach kabla). Może kabel lub wtyczka
skanera nie kontaktuje (poruszaj i spróbuj znaleźć jakiś związek z
naciskiem na wtyczkę, gniazdko lub ułożenie kabla albo zajrzyj po
prostu do środka...). Może zasilanie jest za słabe lub kopnięty
zasilacz?