Re: komputer dla architekta

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 22:18:53 MET DST

> Testowaliśmy karty (w sumie nie jakieś specjalistyczne) i wyszło,
> że z napłytową i ze średniej klasy kartą nie ma odczuwalnych przez
> użytkownika różnic.

Przynajmniej testowaliście- i to lubie. Moja przygoda z AutoCadem skończyła
się na wersji 2004- rysowałem w 3D na obieraka karte graficzna :D o zgrozo.
Też z ciekawości sprawdziłem na Wildcacie 3D Labsa- i rendering sceny
przebiegło o połowe szybciej na nij niż u mnie w domu- pojemnością ramu i
szybkością procesora porównywalne maszyny to były.
Ale jeśli chodzi o zwykłe rysowanie kreskami to można zauważyć, że
faktycznie Winzgroza za to odpowiada.
Ale po coś w końcu te karty są i sterowniki do nich są opracowywane tak, aby
to one mogły przejąć część zadań i obliczeń.
Nie mniej jesli chodzi o jakość obrazu to Matrox jest niedościgniony- mozna
złapać G550 na PCIEx1.
Nie wiem czemu Pan z posta wyżej mówi ze jakośc w grach marna jak od
początku nie chodziło o wydajność w FPS.
Z kolei zazwyczaj w komentarzach o przeróbkach GeForce na Quadro ludzie
piszą że czują zyskaną prędkość.
Ale jesli tak to moim konfigu ze zintegrowana G965 można wziąść szybsze C2D.
Pozdrawiam