Re: Karta graficzna nie mieści się co wybrać?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 22:13:38 MET DST

> Jezeli to ibm to norma - byly do niego specjalne karty zdaje sie ati rage
> takim wycieciem u dolu -
> jak sie chce cos lepszego to nie ma wielkiego problemu brzeszczot w dlon
> mozna wyciac ta wypustke
> na dole i kanal w gornej czesci obudowy.

Ja też zauważyłem takie dziwne karty jak np. ta do której podaje link. Jeśli
jednak śledź u góry wystaje tyle samo co przy innych kartach to też będzie
za wysoki, bo ta wypustka w obudowie jest jeszcze zniżona z 1,5cm poniżej
krawędzi. Chyba jednak kupię tą kartę i się przekonam
http://www.allegro.pl/item195109278kartagraficzna16mbagpmatroxg4ma16dgpoleca
m.html