Błąd w Setupie

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 16:21:02 MET DST

Dzien dobry
Wymieniłem pamięć w PC, założyłem 2 pakiety po 512 MB. W "BIOS Setup
Utility" ustawiłem patametry najlepiej jak umiałem i wtedy pojawił sie błąd:

http://jamarket.superhost.pl/jamarket/ftp/Dominika/Komputer.htm

Pod powyższym linkiem umieściłem tez informacje o pamięciach i płycie
głównej.
Komputer działa cały czas, ale wydaje mi się, że jakoś wolniej (może to
sugestia?). Próbowałem zastosować też opcję "Load Optimal Defaults", ale ten
błąd nie znika, a CL (CAS# Latency) ustawia się na 2.0.

Proszę o pomoc, jak sie tego pozbyć - lub: czy z tym można pracować??

Pozdrawiam
Rafał