Wylaczanie sie monitora LCD

Autor: Gregory <gregory_at_antyspam.invalid>
Data: Mon 21 May 2007 - 12:29:49 MET DST

Kupilem panoramke Iiama 22" i jest super. Obraz świetny, podłączony poprzez
DVI.

Tylko jeden niepokojący mankament. Monitor czasami wygasza się na sekundę i
nie wiem z jakiej to przyczyny. Czasami to wygaszanie jest zsynchronizowane z
kliknięciem myszką podcza zamykania okna, lub od klikania na obrazek na
stronce www.

Ktoś się spotkał z takim dziwnym przypadkiem? Jeżeli nic nie robię w kompie,
to monitor się nie wygasza. Nie wiem jak i z czym to powiązać :( Reklamować
monitor?

--
_/_/_/          Gregory - Poznaniak