Re: [ASRock] To prawda, że...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 12:15:06 MET DST

Leszek K napisał(a):

> X1950 Pro jak najbardziej polecam (powinny na dniach po wejściu HD2900 ceny
> jeszcze spaść i wtedy może sam kupię). GF8600 wygląda na wypuchę w stylu
> FX-ów. Pod DX9 chodzą cienko a jak wyjdą gry pod DX10 to się zupełnie
> załamią.

Nie wiem czy jest sens kombinowac z karta obsugujaca DX10 - on chyba
tylko pod Viste jest - zgadza sie? Widzialem jeszzce Radki X1950XT w
dobrej cenie (XT chyba wydajniejsze od Pro)? Poza tym GF7900GS, tudziez
zainwestowac w GF7950GT - wszystko z mysla o grach jedynie. Co sadzisz?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.