Re: Różnica między 512 a 1024 MB RAM

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Mon 21 May 2007 - 09:37:59 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:f2kjtc$gpc$1@news.onet.pl...

> "MarlonB" <zyrafa@wieloryb.kon> wrote in message

> ??? wiesz ze manager pamieci to jedno z najbardziej zepsutych rozwiazan MS
> w ostatnim czasie?
> by default system allokuje polowe dostepnej fizycznej pamieci dla siebie -
> wiec z tych 512MB tak naprawde aplikacje maja dla siebie 256MB, przy kilku
> konkurujacych aplikacjach to zaczyna byc za malo szczegolnie jesli
> odpalone sa rozne wodotryski...
> 1GB zrobi wielka roznica (choc ja bym raczej zaczal od optymalizacji
> systemu w tym wymiany managera pamieci na ten z Win2003)

Nie będzie znacznej różnicy. Powiedziałbym nawet, że nie zauważy różnicy
między 512MB a 4GB RAMu.
Wielka różnica jest między 128MB a 256MB - tu widać od razu, że system
działa ZNACZNIE szybciej. Potem im więcej, ta różnica w szybkości jest co
raz mniejsza. W tej chwili pisze z komputera, który ma 2,5GB RAMu, w domu
mam właśnie 512MB.
W normalnych zastosowaniach biurowych nie będzie ŻADNEJ różnicy.

Oczywiście jeżeli dotyczy to kilku dokumentów Worda lub Excela, Outlook,
kilka stron w przeglądarce i to wszystko. Jeśli ktoś ma większe wymagania,
więcej RAMu się przyda, ale i tak różnica nie będzie powalająca, tak jak Ty
to widzisz.

Pozdrawiam.

M.