Re: Różnica między 512 a 1024 MB RAM

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 18:24:25 MET DST

"MarlonB" <zyrafa@wieloryb.kon> wrote in message
news:f2k58g$f1o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Benek" <no@mail.com> napisał w wiadomości
>
> Nie.

??? wiesz ze manager pamieci to jedno z najbardziej zepsutych rozwiazan
MS w ostatnim czasie?
by default system allokuje polowe dostepnej fizycznej pamieci dla
siebie - wiec z tych 512MB tak naprawde aplikacje maja dla siebie 256MB,
przy kilku konkurujacych aplikacjach to zaczyna byc za malo szczegolnie
jesli odpalone sa rozne wodotryski...
1GB zrobi wielka roznica (choc ja bym raczej zaczal od optymalizacji
systemu w tym wymiany managera pamieci na ten z Win2003)