Re: amd 64 i win xp (32 bit)

Autor: Seba <bbastek13.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 09:07:57 MET DST

witam wszystkich idziekuje za podpowiedzi, weekend spedzilem przy komputerze
i udalo sie ;)

jako ze wszystkie elementy komputera byly nowe (zlozylem go sobie) to raczej
nie podejrzewalem uszkodzenia ramu ani hdd, ale na wszelki wypadek
sprawdzilem pamiec memtestem w kazdej mozliwej konfiguracji, wstawilem hdd na
ide (bo nowy mam sata), zaktualizowalem bios plyty glownej, dogralem
sterowniki sata producenta przy instalacji xp i .... nic.

gdy juz mialem ochote wyp..yć to wszystko przez okno odlaczylem w akcie
desperacji myszke i przelaczylem monitor z gniazda cyfrowego na d-sub i .. xp
szybciutko sie zainstalowal :)

okazalo sie ze oproblemem byla myszka optyczna usb podlaczona przez
przejsciowke ps2, nie wiem w czym byl problem ale jak podlaczylem inna myszke
albo nie odlaczalem myszki wcale, instalacja szla bez problemu, podlaczylem
tą nieszczesna nową myszke to sie wieszalo. Sposob podlazcenia monitora nie
mial znaczenia.

ufff :)