Re: Trzy monitory, jeden PC.

Autor: analog <analog_at_u-sun.op.peel>
Data: Sun 20 May 2007 - 22:43:00 MET DST

Michał Podsiadlik pisze:
> Najprostszym rozwiązaniem jest dodanie następnej karty graficznej
> (patrz: różne pracownie informatycznie w szkołach/uczelniach), małym
> problemem może być teraz kupno karty na PCI, ale myślę że dostaniesz.

Wystarczy dowolna karta PCI ? Sterowniki nie beda się czasem "gryzły"
jeśli podepnę inną kartę z układami nvidii ?
Z tego co widzę (allegro...) dostępne są głównie kart nvidii, ati
i matroxy. Osobiście skłaniałbym się ku temu ostatniemu.
Są jakieś przeciwskazania ? Myśle o G450 (jak trzeci monitor będzie
mi służył 17" LCD Benq fp71g - posiada tylko wejście D-Sub).

--
TS