czeste zawieszanie sie komputera (nawet przy starcie)

Autor: somek <somek_at_bez.tego.terramail.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 22:29:30 MET DST

Witam!

Jakies pol roku temu z nieznanych mi przyczyn siadl mi dysk. Przy
wlaczaniu za kazdym razem sie zacina i slychac tylko jakies brzeczenie.
Nie zaglebialem sie w to zbytnio i kupilem nowy dysk. Jednak od tego
czasu komputer zaczal bardzo wolno chodzic. Nie mowie ze wczesniej
smigal (bo procesor PIII 0,8GHz i 192ram) ale teraz chodzi
niemilosiernie wolno. Z tym rowniez probowalem wytrzymac jednak nie jest
to takie proste poniewaz rowniez od tego czasu zaczal sie czesto
zawieszac. Poprostu co jakis czas wszystko zastga, dzwiek sie zacina i
nie ma innego wyjscia jak reset. W ostatnich dniach dodatkowo zacina sie
nawet przy samym wlaczaniu komputera (monitor nawet nie zdaza sie
wlaczyc) i po takim "zacieciu sie" trzeba jakis czas odczekac i wtedy po
resecie sie wlacza. Czasem ten czas moze trwac nawet kilka, kilkanascie
minut bo po krotszym czasie resetowanie nic nie daje. Mam nadzieje ze
ktos ma jakis pomysl co moze byc tego powodem. Z gory dzieki za pomoc

--
Pozdrawiam