Karta graficzna nie mieści się co wybrać?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 22:18:01 MET DST

Witam standardowa karta graficzna nie mieści się do starego leżącego kompa.
Śledź jest za długi a dodatkowo powinna dojść bliżej tylnej ściany aby
weszła w port AGP 2x a tam (na tylnej ścianie) jest jakaś wypustka ok 1,5cm
głęboka i o wymiarach ok 3na3cm do której można mocować kartę bo jest
zaślepka z miejscem na wkręt. Czy do tych starszych portów był jakiś inny
standard kart? co mogę tam włożyć chodzi mi o coś taniego żeby miało 16-32MB
pamięci i akceleracje 3D pod XP. Nie dawno wymieniałem kartę też w obudowie
leżącej tylko że jeszcze mniejszej i bez problemu weszła GF400 64MB tylko że
tam był AGP 4x, dlatego nie rozumiem czemu tu nie wchodzi. Mikroukład tej
płyty gdyby to miało w czymś pomóc to 82440LX/EX.
Dziękuję pozdrawiam.