Nietypowe chłodzenie na GF FX5200 :/

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 22:17:06 MET DST

Witam!

Mam kartę Prolink GeForce FX5200 Ultimate. Dokładnie taką, jak ta:

http://www.sklep.pcstrefa.pl/index.php?d=produkt&id=6

Padł mi na niej wiatraczek. Niestety, cały zestaw chłodzący jest dosyć
nietypowy - nie ma radiatora, a widoczny na zdjęciu wiatrak przyczepiony
jest bezpośrednio do GPU. Karta poza tym jest całkowicie sprawna (bez
wiatraczka też działała, ale szybko ją wyjąłem) i nie chciałbym się z
nią rozstawać - w komputerze, w którym pracowała, spełniała swą rolę
doskonale (w swoim czasie ten model był bardzo chwalony za jakość
obrazu, a jak wiadomo w tym okresie na GF było z tym różnie) - po prostu
na tym komputerze nie jest robione nic związanego z 3D.

Niestety, nie mogę znaleźć żadnego zestawu chłodzącego, co do którego
miałbym pewność, że da się na niej zamontować :/ Czy może ktoś z
szanownych Grupowiczów miał jakieś doświadczenia z tą kartą? Nie
chciałbym kupować nowej (koszt na allegro 80-100 zł, co wydaje mi się
bardzo nieopłacalne w przypadku niemal 4-letniej karty) i chętnie
kupiłbym jakiś w miarę cichy zestaw chłodzący w cenie poniżej podanego
kosztu zakupu używanej. Podobno Revoltec ma coś w ofercie, ale nie mogę
stwierdzić na pewno, czy będzie pasował - w ciemno pieniędzy nie
zamierzam wydawać ;)

Z góry dzięki za odpowiedź :)

--
Pozdrawiam