Re: Podkręcanie GeForce 7600GS AGP

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 19:19:30 MET DST

> Witajcie,
>
> Próbuję podkręcić kartę Gigabyte GeForce 7600GS AGP programem RivaTuner
> v2.1. Niestety, podczas tej próby pokazuje mi się komunikat:
> Konrad

Jak się chce podkręcać to nie kupuje sie karty GS. To nie są karty do
podkręcania o czym sie przekonales. Trzeba kupować droższe GT na szybszych
pamięciach. Zwykle te modele mają swój program do podkręcania i on dziaa dość
dobrze.
Oczywiście nawet GS można podkręcić ale nie warto bo jest malo stabilny.