Podkręcanie GeForce 7600GS AGP

Autor: Konrad Billewicz <kbillewicz_at_nospam..gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 21:13:33 MET DST

Witajcie,

Próbuję podkręcić kartę Gigabyte GeForce 7600GS AGP programem RivaTuner
v2.1. Niestety, podczas tej próby pokazuje mi się komunikat:

"The driver failed to pass internal test with the clock frequencies you
are about to set. Please decrease clock frequencies and try again"

Komunikat chyba nie do końca oddaje istotę rzeczy, ponieważ nie pozwala
mi na zupełnie żadne ustawienia częstotliwości (nawet niższe niż domyślne).

Znalazłem w sieci podobny problem i jego rozwiązanie polegało na
usunięciu starych sterowników. Tak tez zrobiłem, ale nie pomogło.

Macie jakieś inne sugestie?

Używam najnowszego sterownika nVidia (94.24), ale na93.71 było to samo.

Pozdrawiam,
Konrad