Re: Wasze sposoby na chłodzenie procka

Autor: Zdzisław Dyrman <maveriq_at_interia.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 17:21:51 MET DST

Poeksperymentowałem metodą prob i błedów. kiedy w slotach są obie pamięci
naraz wykrywa 128 (a powinno 192). Po włożeniu tylko 128 do gornego wykrywa
129. Po włożeniu tylko 64 do dolnego wykrywa 64 MB. I wice versa. Dawniej
wszystko było oka. Teraz coś sie posrało. Wiem, że dolny slot jest trochę
luźny, ale wzorując sie na McGywerze rozwiązałem problem gumką recepturką.
Kosci to (128 MB SDRAM HP F1622b i 64 MB Infiniteon 8MX64). Czy wina jest po
stronie komputera (luźny slot, konfiguracji sprzętu) czy np. niezgodności
kości?

pozdrawiam - Z. (kombinatoryk)

P.S. z góry przepraszam za odpowiedź na swój własny post. Wyedytować się nie
da