Samsung SyncMaster 206BW/226BW a dwa rodzaje matrycy

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 17:15:50 MET DST

Witajcie!
Niedawno przeczytalem w komentarzach sklepu internetowego na temat
monitorow Samsung SyncMaster 206BW/226BW iz mozna trafic na dwa
rodzaje matryc. Poznac mozna po oznaczeniu "A" lub "S" z tylu monitora
lub trybie serwisowym. W modelach z matryca "A" podswietlenie jest
ponoc bardziej widoczne a wiec lepiej zaopatrzyc sie w model "S".
Zakladam ze producentem obu jest Samsung.
Jak to wyglada u was?
Ja mialem okazje widac tylko model 19'' 931C z tej rodziny Samsunga i
moge powiedziec ze monitor ma bardzo duza jasnosc :) tyle ze mi trudno
sie wypowiadac bo przez cale zycie pracowalem na CRT i nie mam na
codzien stycznosci z innymi monitorami LCD nowej generacji.