Re: Zestaw pod overclocking E4300

Autor: wasyl <was_at_sd.cc>
Data: Sun 20 May 2007 - 16:27:43 MET DST

Salata wrote:

> Witam wszystkich,
> Poszukuje odpowiedniego zestawu, zeby podkrecanie C2D zakonczylo sie
> sukcesem. Wiem, ze wszystko zalezy od partii, ale mozna
> prawdopodobienstwo to zwiekszyc wybierajac odpowiednie komponenty.
> Jaka polecacie plyte glowna P965, pamiec (667 czy 800?)i jaki cooler
> na procesor? Czy na mostku instalowac dodatkowy cooler/wentylator?
> Czy 360W Chieftec pociagnie taki zestaw, w ktorym znajdzie sie
> jeszcze 8600GT?

Ja tez sie zabieram do kupna wlasnie takiego sprzetu i chce to zrobic
jak najnizszym kosztem, dlatego na razie obstawiam:

core2duo E4300 za ok 420 zl
Gigabyte I965P DS3 za ok 380 zl
Elixir 1 GB 800MHZ za ok 140 zl
Palit 8600GT DDR3 za ok 440 zl
Samsung 160GB sataII za ok 180 zl
chieftec 400W za ok 160 zl
obudowa za ok 100 zl

Calosc chce zamknac w 1800 zl i tego co wyczytalem to na tej plycie
troche sie da podkrecic, moze nie od razu do 3,5 GHZ ale mysle ze
2,7GHZ byloby osiagalne. Prosze mnie poprawic jesli sie myle. Wszelkie
wskazowki co do kupna nowego sprzetu w tej cenie bardzo mile widziane :)

--
wasyl