Re: Bardzo niski wentylator LGA775/AM2

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 16:26:30 MET DST

> ja mowiłem o wentylu box z C2d takim jak tu (sam radiator)
> http://www.allegro.pl/item197569904_radiator_dla_intel_lga775_fvat_.html
>
> zakładałem na niego inny wentylator i oczywiscie trzeba sobie mocowanie
> dorobić ale wielkosciowo pasuje kazdy wentylator ~92mm i jest super
>
> zmierz dokładnie jaki ma byc wymiar (wysokoœć)

Przyjrzalem sie dokladnie i chyba nawet takie cos nie wypali.
Obudowa to hp po jakims starym celeronie i widac oryginalnie bylo to cos
bardzo niskiego, przy obecnej plycie glownej jaka testowalem (jakis
gigabyte) chacza plastiki (od mocowania wentylatora) o koszyk od cdroma.
Wiec albo pozostaje mi szukac innej plyty z inaczej umiejscowionym gniazdem
procesora(o ile takie sa) albo inny cooler na procesor.