Re: Bardzo dziwny restart komputera. Pomocy!

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 12:08:35 MET DST

Użytkownik " Adamq" <mazur18a@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f2ou6s$at4$1@inews.gazeta.pl...

> Pary pamięci DDR2 powinny prawidłowo być zainstalowane na slotach
> oznaczonych jednym kolorem (1 - 3). W tym przypadku wykrywana jest tylko
> jedna pamięć w slocie Nr 1 a objawy wskazują, ze jest za mało tej pamięci.
> Pamięć w slocie Nr 2 nie jest wogóle wykrywana. Pary pamięci pracują

Coś mi się tu nie zgadza, sloty sa numerowane od strony procesora po kolei,
a ze zdjęcia płyty wynika, że 1 i 2 są zielone a 3 i 4 powiedzmy, że
brązowe. Zatem pary powinny być na slotach różnego koloru a nie na
jednakowych jak napisaleś.

> najlepiej w slotach 1-3 i 2-4 (zależnie od rodzaju płyty, kolor
> pomarańczowy
> i czarny). Jeśli masz zainstalowane 2 karty pamięci DDR, to muszą być
> zainstalowane w slotach 1 - 3, a następne w slotach 2 - 4 ( oczywiście
> wszystkie tej samej wartości, gdyż inaczej będą się gryźć)

Wystarczy, że będą jednakowe parami, ale to nas teraz nie interesuje. Jesteś
w stanie coś zrobić z tego co zaproponowałem?