Re: komputer raz startuje raz nie

Autor: Maphiu <maphiu_at_poczta.wywal.onet.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 10:57:02 MET DST

Dnia Sun, 20 May 2007 01:13:09 GMT, Krzysztof J. napisał(a):

> dziwna sprawa ale bez przyczyny (tzn. nic nie majstrowalem przy komputerza i nie
> przenosilem go) moj komputer czasami startuje a czasami nie reaguje zupelnie na
> naciskanie przycisku POWER, napiecie na plycie jest bo swieci sie dioda..... pierwsza moja
> mysl to, ze przycisk sie zepsul (chociaz nic nie wyczuwam przyciskajac go). po kilku
> probach odlaczania calkiem napiecia od zasilacza udaje mi sie wlaczyc komputer.... czy to
> jest wina plyty glownej? ktos mial podobny problem?

wine za takie zachowanie kompa ponosi zasilacz, wymien go a jak sie troche
znasz na lutowaniu to wymien kondensatory z niego bo pewnie one albo
napuchly albo wyschly.
A wlaczyc kompa nie mozna bo istnieje cos takiego jak sygnal power good z
zasilacza ktory to mowi o poprawnosci jego dzialania, przy braku
odpowiedniego napiecia na nim komp nie wystartuje.

polecam poszukania w sieci wiecej info o sygnale power good z zasilacza