Re: komputer raz startuje raz nie

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 10:30:12 MET DST

Użytkownik "Krzysztof J." <public@email.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9935D7D5FB14Ckrzysioro2pl@69.28.186.158...
> dziwna sprawa ale bez przyczyny (tzn. nic nie majstrowalem przy komputerza
> i nie
> przenosilem go) moj komputer czasami startuje a czasami nie reaguje
> zupelnie na
> naciskanie przycisku POWER, napiecie na plycie jest bo swieci sie
> dioda..... pierwsza moja
> mysl to, ze przycisk sie zepsul (chociaz nic nie wyczuwam przyciskajac
> go). po kilku
> probach odlaczania calkiem napiecia od zasilacza udaje mi sie wlaczyc
> komputer.... czy to
> jest wina plyty glownej? ktos mial podobny problem?

Ja miałem podobny problem, wynowajcą okazał się zasilacz.
Ciekawostką jest, że ten felerny zasilacz w innym kompie działał w zasadzie
bez zarzutu.
Po zmianie zasilacza problemy z włączaniem kompa zniknęły.
Tak jak piszesz, problem powastał "sam" - bez majstrowania z zewnątrz,
wszsytkie kondensatory na płycie były nienaruszone.

Pozdr

Bylski