Re: Compaq Presario 1210US + 512MB?

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 23:16:02 MET DST

sp00n napisał(a):

> "websterrr" <websterrr@gazeta.pl> wrote in message

> Wow- wspomnienia! tez takiego mialem, w 2001 kosztowal mnie 1250 dolarow
> niestety w 2003 odszedl do krainy wiecznych lowow, zaczal potwornie
> smierdziec spalenizna i po paru dniach dokonal zywota... a mialem go
> wtedy sprzedac za 2000zl jeszcze.

Ten egzemplarz to sprzęt siostry, kupiony na promocji w nieistniejącej
już sieci WIZ w NY w 2000 r. za podobną kwotę :-) (to w ramach
wspomnień). Trzyma się mocno. Poza klawiaturą wszystko funkcjonuje OK.

> ja mialem dokladnie jak ty 320mb. kiedys probowalem wrzucic jakas kostke
[ciach]

Szkoda, myślałem że jeszcze sobie na nim poszaleję ;-). Czas postarać
się o coś nowego...

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam!

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.